söndag 10 maj 2009

Nya tag

Jag tappar alltid taget om träningen, men nu ska jag komma igång igen.
Var precis ute och sprang i 20 minuter, för att hålla träningen lite bättre ska jag lägga upp ett schema för den kommande veckan:

Måndag:
Bodypump 60 min
Promenad minst 3 km
Tisdag:
Springa minst 2,5 km
Promenad minst 3 km
Onsdag:
Promenad minst 3 km
Torsdag:
Bodypump/Powerstep 60 min
Promenad minst 3 km
Fredag:
Springa minst 2,5 km
Lördag:
Springa minst 2,5 km
Promenad minst 3 km
Söndag:
Promenad minst 3 km

Jag räknar med lite bortfall, men jag ska försöka att ta promenader varje dag i alla fall.
Det ska även hinnas med pluggande varje dag, så träningen som kräver att jag tar mig till KTH-hallen är den träning som med störst sannolikhet får bli lidande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar