fredag 24 april 2009

Wohow

Det är underbart :)
Här kommer de utlovade resultaten:

Start:
6 april
Vikt: 72 kg
Midja: 77 cm
Stuss: 104 cm
Överarm: 29 cm
Lår: 63 cm

Idag:
24 april:

Vikt: 71 kg
Midja: 74 cm
Stuss: 102 cm
Överarm: 28,5 cm
Lår: 62 cm

Mål:
1 maj:
Vikt: 71 kg
Midja: 73 cm
Stuss: 102 cm
Överarm: 28 cm
Lår: 61 cm


Jag tror att det är bäst att inte sikta för mycket på att gå ner massor i vikt. Snarare att hålla vikten nu när jag gått ner lite. Mitt mål är att ha gått ner till under 70 kg i sommar, och jag tror att jag kan hålla det och att det är ett väldigt realistiskt mål.
Ikväll ska jag strunta i festen och ge mig ut i löparspåret istället. Tror nämligen inte att det kommer bli av nu på morgonen, men vi får se vad klockan stannar på om en stund :)
Ska i alla fall ha på mig stegräknaren och se vad jag kan få ihop idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar