tisdag 9 juni 2009

One Hundred Push Ups - Vecka 1, Dag 2

Idag var det dags för andra dagen i vecka ett i min lilla utmaning då...
Idag kan man väl säga att jag var lite uppvärmd med tanke på att jag och Andreas spelade lite fotboll förut. Fast å andra sidan har jag ätit 12 bitar sushi för inte jättelänge sen, det märks..

Dagens program såg ut såhär:
Set 1: 6 armhävningar
Set 2: 8 armhävningar
Set 3: 6 armhävningar
Set 5: 6 armhävningar
Set 6: Max (jag gjorde 13 armhävningar)

Nästa gång blir på torsdag: 8, 10, 7, 7, max (minst 10).

Det går framåt och ska jag vara ärlig har jag faktiskt haft träningsvärk i både bröst och mage. Så det verkar ge någonting i alla fall. Bara det är ju sporrande!

Nu blir det nog några tag med abslidern och sen duschen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar