onsdag 3 mars 2010

Jag börjar varje dag med...


bild lånad från BRAVO's hemsida

Jag har alltid tyckt att det är jätteviktigt att äta frukost, och det finns även en sak som jag tycker är obligatorisk för varje frukost - juice! Det kan vara färskpressad, från koncentrat, apelsinjuice, tropisk juice osv. Får jag inte min juice varje morgon så känns det som att någonting saknas. Jag tror att jag har den här vanan eftersom mina föräldrar tyckte att det var viktigt med ett glas juice varje morgon, och jag håller med. Det är ett gott och enkelt sätt att få i sig dagens C-vitaminbehov :)

Min nya favorit på frukostbordet är den nya smaken från BRAVO friscus, nämligen tropisk juice. Den är lite fräschare än apelsinjuicen och känns riktigt somrig.

I perioder tycker jag självklart att kaffet är en viktig del av frukosten, men idag var faktiskt första gången på flera veckor som jag drack kaffe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar