onsdag 16 december 2009

Ännu en gång


Jag har blivit riktigt duktig på det här med promenader nu. Har till och med fått med mig Andreas ett antal gånger. För mig är det helt omöjligt att springa i den här kylan (hur kan folk) men en promenad är lagom motion för mig. Men mycket kläder, snö och trevligt sällskap blir det hela härlig motion. I helgen ska jag försöka få med mig Andreas ut mitt på dagen också. Kul att få se lite också :)

Den här veckans träning blev inte alls som planerat, men tack vare promenaderna känner jag mig inte förslappad i alla fall. Nu gäller det bara att få det till en vana. Man brukar väl säga att det tar ett par veckor att lära sig en ny rutin och ett par veckor till att få den till vardag, så jag känner att jag är på god väg.

Bild lånad från http://web.comhem.se/nihao/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar