tisdag 29 december 2009

Nyårslöften


Ofta har man avlagt ett nyårslöfte som inte alls är realistiskt och därför har man också brutit det ganska snabbt tyvärr. Jag kommer ihåg hur nyårslöftena såg ut när jag var liten, många av mina kompisar gav nyårslöften om att inte äta godis på hela året, och om de klarade det skulle de få en summa pengar av sina föräldrar. Jag visste att jag aldrig skulle kunna hålla ett sådant nyårslöfte eftersom jag, precis som min far, är en stor godisråtta.

Nåväl, i år har jag bestämt mig för att ge några nyårslöften, jag anser att de är realistiska och jag har tänkt igenom dem ganska väl. De nyårslöften som jag hittills har bestämt mig för är:

  1. Att klara av att göra 5 chins utan hjälpvikt.
  2. Att klara av att göra 5 dips utan hjälpvikt.
  3. Att lära mig vad min kropp behöver för att få ut det mesta av träningen.
  4. Att storhandla varannan vecka.
Ska ni avlägga några nyårslöften?


Bild lånad från http://www.kalaslagret.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar