torsdag 10 december 2009

Nystart för sjuttioelfte gången

Den här veckan har inneburit en nystart vad det gäller träning för min del. Tyvärr är det alltid någonting som stör min regelbundna träning. Den här gången har det varit ryggen som inte mått så bra. Men nu är det dags att ta tag i det igen. Och som jag längtat!

Igår var jag på första passet på länge, det blev ett kombinerat pass med spinning och bodypump klockan halv åtta på morgonen. Tvärtemot vad många tror så är det inte jobbigt att träna så tidigt. Jag blir bara pigg och får en rolig och bra start på dagen.
Idag fortsatte jag min nya träningsperiod med ännu ett bodypump-pass. Den här gången på lunchen, eftersom jag egentligen är ledig för tentaplugg så hann jag för ovanlighetens skull med det.
Det roliga med det passet var att instruktören efteråt tog ett foto på mig och två andra tjejer med färgglada träningslinnen. Bilden ville hon använda på sin blogg som ni kan hitta här. Den bloggen är förövrigt en riktigt bra inspirationskälla vad det gäller både träning och kost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar