fredag 10 april 2009

Grännäs

Inte ligger man på latsidan bara för att man är hemma hos sina föräldrar... eller jo, i vissa avseenden. Det är ju mamma som lagar mat, tvättar och diskar. Men vad det gäller träningen var vi ganska duktiga idag.
Vi sprang lite drygt fyra km, till och från Grännäs. Visserligen med en längre tid avsedd för gång, men imorgon ska det bli ännu längre bit vi springer.
Jag hade inte med min pulsklocka så kan inte säga vad pulsen låg på, och kunde heller inte ta tid på löprundan. Jag tror dock att vi låg på en snitthastighet på kanske 8-9 km/h. Alltså inte lika snabbt som sist. Men dock längre.
Har gottat mig lite i påskäggsgodis, men ovanligt lite, och igår avstod jag t.o.m. från påskmust (egentligen var det julmust, men nu är det ju påsk...) och tog vatten istället. Var helt enkelt inte sugen. Ett mycket bra tecken!

Nu är det snart dags för lite grillat kött med ugnsstekt potatis och andra rotfrukter. Mmmmums.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar