torsdag 23 april 2009

Illa

Den här veckan har varit katastrof rent ut sagt. Har inte haft mycket tid över för träning, och så har jag varit riktigt dålig med maten. Vad hände egentligen, jag hade ju sån lust för några dagar sedan bara.
Jaja, dags att ta tag i det igen. NU!

Har ju varit på VALMA-intro, fick då en liten stegräknare. Så nu kan jag se ungefär hur mycket jag går varje dag.
Uppenbarligen ska man ta ca 10 000 steg per dag enligt folkhälsoinstitutet, idag (när jag gick väldigt lite) har jag gått ca 7000 steg. Det är 3000 steg för lite. Å andra sidan var jag och Malin tvungna att ta bussen till Albanova förut för att hinna och jag har suttit stilla på en labb hela dagen. Jag borde nog ta en lite promenad för att komma upp i mina 10 000 steg, men jag måste verkligen plugga :(

Imorgon blir det däremot nya tag igen. Ska ta mig ut på en morgonrunda, löpning/promenad står på schema följt av lite plugg och därefter jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar