onsdag 1 april 2009

Mål

Tänkte lägga upp lite mål och baserat på vikt och omfång...

Idag:
Vikt: 72 kg
Midja: 77 cm
Stuss: 104 cm
Överarm: 29 cm
Lår: 63 cm

Mål:
13 april:

Vikt: 70 kg
Midja: 75 cm
Stuss: 103 cm
Överarm: 28 cm
Lår: 62 cm

Jag har inte en aning om ifall mina mål är rimliga eller inte, men jag behöver mål, och efter de här knappt två veckorna märker jag ju hur det varierar.

Jag vill bara uppmärksamma alla på att jag inte tänker gå in för hårdbantning på något sätt. Det enda jag tänker göra är att träna mer, äta nyttigare (läs mindre godis) och därmed även må bra.

Jag kommer alltid in i perioder när jag tränar som en häst och det går jättebra tills någonting sätter stopp; skolan, sjukdom, semester, jobb. Vad som helst. Men den här gången ska jag planera min tid lite bättre. Börjar jag tio kan jag gott och väl gå upp sju och springa/promenera/cykla en bit istället för att sova till åtta osv.

Maten är det lite värre med. Jag mår bra när jag äter, jag äter när jag mår bra och jag äter när jag är sjuk. Enda gångerna jag ätit otroligt lite var när jag hade gjort slut med min pojkvän och när jag låg på sjukhus.

Nog om det. Nu ska jag bli en friskare, starkare och snyggare människa. Mitt nya (före detta?) liv börjar här och nu.

Kommer antagligen lägga till träningsmål senare, men det är lika bra att börja med det här.









Nu



Då och sedan(?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar