måndag 6 april 2009

Woooho

Jag trodde inte jag skulle klara det, men hade tydligen mycket vilja och lite lathet i mig idag. Tog mig runt 2 km på 11 minuter och 3 sekunder. Det betyder att jag snittade på ca 10 km i timmen. Yeha!
Min pulsklocka påstod att jag mestadels låg på en puls på ca 180-190 slag i minuten. Det är väl ganska rimligt med tanke på min höga vilopuls.
Det var så jäkla varmt i lägenheten att jag var tvungen att gå ut på balkongen för att stretcha hehe.

Aja, det här betyder alltså att jag har klarat av ännu ett mål. 2 km på 12 minuter blev istället lite drygt 11 minuter. Mitt nästa mål får bli 2,5 km på 17 minuter. Det är nämligen ett mått för om man har ok kondition eller lite. Klarar man inte 2,5 km på 17 minuter har man dålig kondition, och jag försöker hela tiden förneka min dåliga fysik, men nu är det istället dags att göra någonting åt den :)

Dags för duschen så jag kan gå till ICA och inhandla mat till kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar